Uslovi reklamacije
Ukoliko
ustanovite prilikom prve upotrebe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo Vas da nas
kontaktirate na način da nam pošaljete informacije s brojem narudžbe, brojem
računa i Vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije na e-mail info@prado.ba,
telefonski na 033 471 100, putem online chata na našoj stranici ili preko našeg
facebook i instagram računa. Poslat ćemo Vam potvrdu prijema reklamacije
i informaciju o mogućnosti zamjene proizvoda ili povrata novca. U tom slučaju na
Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća
na naše skladište. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će izvršena unutar 2-3 dana, a najkasnije do 10 dana.
Ako je pošiljka
oštećena u transportu, takva su
oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da
pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem
roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Vaše zadovoljstvo je naša briga.
Prado d.o.o.